loading...

mono

بازدید : 98
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 15:04

اگر شما نیز می­خواهید سفر دل ­انگیزی را تجربه کنید و از تمامی جاذبه­ ها و تفریحات در این جزیره و همچنین از قیمت اجاره سوئیت در کیش و اجاره ویلا در کیش مطلع گردید، به شما پیشنهاد میکنم در ادامه این مطلب با ما باشید. ماهیت گردشگری جزیره کیش باعث شده است به عنوان یکی از قطب های گردشگری ایران شناخته شود. این جزیره با داشتن جاذبه های متفاوت تاریخی، دریایی و تفریحات هیجان­ انگیز سالانه پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری می­باشد.

قطعا اولین جاذبه ­ای که شما را راهی سفر به این شهر زیبا می­کند تفریحات و جاذبه ­های دریایی و هیجان ­انگیز آن است. تفریحاتی همچون غواصی، پاراسل(چتر بازی بر فراز دریا)، اسکی روی آب، فلای بورد (جت اسکی معلق یا شناور بر روی هوا)، اسکیت روی یخ و جت اسکی تجربیات هیجان انگیزی می­باشد که شما میتوانید در سواحل مختلف جزیره کیش از آنها بهره­مند شوید.
اگر مایل به امتحان کردن تفریح­ های پرهیجان نیستید، نگران نباشید. سافاری، قایق سواری با انواع قایق­های پدالی یا پارویی یا کف شیشه ای(آکواریوم) و یا استفاده از قایق­ های ماهی گیری هم هستند که میتوانند حس لذت بخشی را برای شما فراهم آوردند.

ادامه در لینک زیر : مونو ویلا

لیست ویلا های لوکس کردان : اجاره ویلا لوکس در کردان

بازدید : 213
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 15:03

کردان به عنوان یکی از مناطق گردشگری و پرطرفدار در اطراف شهر تهران و کرج شناخته می شود و در طول سال گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر می کنند. زیبایی های فوق العاده کردان سبب شده تا این منطقه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. شما می توانید در کردان جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی بسیار زیادی را مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این منطقه انداخته و در رابطه با بخش های دیدنی ها آن توضیحات را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

یکی از جاذبه های تاریخی کردان برج مقبره آن است. این برج آجری که باستان شناسان آن را به دوره سلجوقی نسبت می دهند، به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی منطقه محسوب می شود. از نظر ظاهری سقف این برج به شکل کلاه خود بوده و روی آن سوراخ هایی وجود دارد که باستان شناسان احتمال می دهند برای چرخش هوا و دفع کردن رطوبت بوده است. البته اهالی روستا احترام خاصی برای این مقبره قائل هستند و آن را به عنوان امام زاده حسین از نوادگان امام سجاد (ع) میشناسند.

ادامه در لینک مقابل : مونو ویلا

مشاهده لیست ویلا های کردان : اجاره ویلا در کردان

بازدید : 108
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 15:01

پایتون یک زبان اسکریپتی، سطح بالا،شیئ گرا و open source است که در سال 1991 به منظور نوشتن یک اسکریپت هایی که کار های روتین را انجام می داند و پر کردن خلاء های موجود در برنامه نویسی معرفی شد و امروزه در زمینه برنامه های ویندوز و تحت وب،هوش مصنوعی ، تجزیه و تحلیل داده ها و تعامل خودکار با مرورگرهای وب، برنامه‌های گرافیکی و پیکربندی سیستم‌ها از طریق ابزارهایی همچون Salt و Ansible کاربرد دارد و شرکت هایی مانند گوگل،یاهو، Youtube، Dropbox،ناسا،موزیلا فیسبوک و ... از جمله شرکت هایی هستند که از این زبان استفاده می کنند.

Syntax آسان و سادگی یادگیری

Syntax زبان پایتون بسیار ساده و نزدیک به زبان نوشتاری انگلیسی است به همین دلیل یادگیری این زبان و درک منطق به کار گرفته شده در یک برنامه بسیار ساده است که همین موجب می شود فرد برنامه نویس بجای صرف وقت روی یادگیری و درک syntax برنامه روی منطق برنامه تمرکز کنند و همچنین انتخاب مناسبی برای برنامه نویسان تازه کار باشد.

ادامه در لینک زیر : دیجی دانش

بازدید : 177
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 15:00


JavaScript یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که در درجه اول برای ایجاد واسط های کاربری تعاملی مبتنی بر وب استفاده می شود. خوب ، بگذارید چند نمونه را بررسی کنیم:
هنگامی که موس خود را روی یک دکمه معلق می گیرید ، دکمه روشن می شود که نشان می دهد قابل کلیک است.
هنگام مرور Facebook ، وقتی روی نام دوست خود کلیک می کنید ، پنجره گپ ظاهر می شود.
در تمام مثالهای فوق ، شما برخی از اقدامات (معلق در هوا ، کلیک ، تایپ) را انجام می دهید و در عوض ، اتفاقی رخ می دهد. این تعامل دقیقاً همان جاست که جاوا اسکریپت به تصویر می آید. جاوا اسکریپت این اقدامات / رویدادها را ضبط می کند و بر اساس این کار برخی اقدامات را انجام می دهد. این جاوا اسکریپت است که تعامل شما را در frontend فراهم می کند.
HTML محتوا را فراهم می کند ، CSS ظاهر این محتوا را فراهم می کند ، جاوا اسکریپت تعامل بیش از این محتوا را فراهم می کند. بدون جاوا اسکریپت ، تجربه وب کاملاً کسل کننده خواهد بود.
مکان دیگری که جاوا اسکریپت به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، در توسعه backend با استفاده از فریم ورک های وب مدرن مانند NodeJS است. در حقیقت ، یک استک وب محبوب به نام MEAN stack وجود دارد که شامل MongoDB ، ExpressJS ، AngularJS و NodeJS است.
هر برنامه وب دارای 2 بخش است - قسمت backend ، که منطق سمت سرور است و قسمت frontend که این همان چیزی است که کلاینت در مرورگر مشاهده می کند. زبانهای برنامه نویسی backend رایج عبارتند از PHP: ، )Java جاوا را با JavaScript اشتباه نگیرید (، Python و غیره. مسئله استفاده از این زبان های برنامه نویسی این است که سازمان باید توسعه دهندگان backend را که در یکی از این زبان های برنامه نویسی مهارت دارند و توسعه دهندگان frontend که در جاوااسکریپ مهارت دارند، استخدام کند.

ادامه در لینک زیر : دیجی دانش

بازدید : 96
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:59

همه ما در طول روز به سبب درس، کار و یا زندگی دچار استرس می شویم و ممکن است به سبب این استرس، قدرت حافظه و تفکر ما کاهش یابد.

به گزارش رکنا ، در ادامه این مطلب به معرفی چند دمنوش گیاهی پرداخته ایم. برخی از این دمنوش ها خاصیت آرامش بخشی دارند و می توانند سبب تمدد اعصاب شوند و برخی نیز اثر محرک کنندگی مغز را داشته و می توانند سبب بهبود قدرت حافظه و افزایش کارایی مغزی فرد شوند.

اگر تمایل دارید که با ترکیبات طبیعی و بدون عارضه استرس تان را کم کنید و همچنین قدرت و کارایی مغزتان را بالا ببرید، به شما پیشنهاد می کنم که مطالعه این مطلب را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

اگر دائما دچار سردردهای عصبی هستید و یا وضعیت گوارش شما به هم ریخته است ، پیشنهاد می کنم که استفاده از این دمنوش ترکیبی را در برنامه روزانه تان بگنجانید. گل گاو زبان، طبیعتی گرم داشته و آرام بخش اعصاب، خواب آور و مسکّن سردردهای عصبی است.سنبل طیب هم با طبیعت گرمی که دارد؛ ضدّ نفخ معده و بهبود دهنده اسپاسم های عضلانی است.

ادامه در لینک زیر : مطلب دونی

بازدید : 103
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:58

برای آنها که ماه‌هاست دور هم جمع نشده و دوستانشان را ندیده‌اند، روزهای ملال‌آوری است. ملال حتی به دنیای کودکانه هم راه می‌یابد و خودش را به دل‌های کوچک و شادمان می‌رساند. دلتنگی پشت دلتنگی و آرزوهایی که امیدوارند بزودی برآورده شود.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این روزها وقتی از بچه‌ها بپرسید چه آرزویی دارند، بیشترشان می‌گویند کرونا برود و دوباره پیش دوستانمان برگردیم. آدم قلبش مچاله می‌شود واز ته دل امید می‌بندد به روزی که آرزوی این دل‌های کوچک برآورده شود. آنها تمام خواسته‌هایشان همین قدر صادقانه و زیباست. وقتی محبت می‌کنند، بی‌ریا و دلنشین است و هنگام دوستی، دوست‌ترین‌ها هستند. برای همین هم هست که باید از همان کودکی، آنها را با دوست مهمی آشنا کرد؛ طبیعت. اینجوری دوستی‌شان پایدار و ابدی می‌شود و چه چیزی بهتر از همراهی همیشگی با طبیعت و محیط زیست؟
روز درختکاری همیشه فرصتی بوده برای یادآوری اهمیت این دوستی. برای آدم بزرگ‌ها که از دنیای کودکی فاصله گرفته‌اند حتی مفهوم دوستی با انسان‌ها هم گاهی رنگ می‌بازد و منفعت طلبی جای آن را می‌گیرد. برای بچه‌ها اما جنس این دوستی هم همان قدر زلال است که دوستی‌های دیگرشان. طبیعت به روی آنها آغوش می‌گشاید و پذیرایشان می‌شود و امید دارد که دوستان بهتری از گذشتگان باشند؛ مهربان‌تر و دلسوزتر.

ادامه در لینک زیر : مطلب دونی

بازدید : 146
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:56

تا به حال، بارها و بارها در اخبار و تبلیغات مختلف به‌انحای مختلف شنیده‌اید که "از مصرف روغن‌های حیوانی پرهیز جدی داشته باشید!" و "روغن‌های حیوانی دشمن سلامتی و قلب و عروق شماست!"

به گزارش رکنا، اما آیا حقیقتاً و بر اساس مستندات علمی، مصرف روغن‌های حیوانی برای سلامت ما مضر هستند و باعث ایجاد یا تشدید بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شوند؟!

آیا این‌که تقریباً طی حدود 50 سال اخیر به‌واسطه تبلیغات پرحجم علیه روغن‌های حیوانی، این نوع از روغن‌ها از سبد مصرفی خانوارهای ایرانی حذف شده و جای آن را روغن‌های نباتی جامد یا مایع گرفته است، میزان سلامت عمومی مردم کشورمان افزایش داشته و میزان بیماری‌های قلبی و عروقی کاهش یافته است؟!

ادامه مطلب در لینک زیر : پادا نیوز

بازدید : 136
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:55

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داد ایران با مشتریان قدیمی خود در آسیا برای بررسی تمایل آنها به خرید نفت در صورت رفع تحریم های آمریکا تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند شرکت ملی نفت ایران حداقل با پنج پالایشگاه آسیایی برای مذاکره درباره قراردادهای عرضه نفت در صورت رفع تحریم ها گفت و گو کرده است.

این مذاکرات مقدماتی بوده اند و هیچ صحبتی درباره حجم عرضه یا قیمت نشده است.

صادرات نفت ایران در پی بازگشت تحریمهای آمریکا در اواسط سال ۲۰۱۸ و پایان معافیت های واشنگتن برای برخی از مشتریان نفت ایران در سال ۲۰۱۹، متاثر شد. شماری از پالایشگاه های چینی همچنان به خرید نفت ایران ادامه می دهد. پیش از این تحریم ها، چین، هند، کره جنوبی و ژاپن بزرگترین مشتریان نفت ایران در آسیا بودند.

صادرات نفت ایران در اوایل سال ۲۰۱۸ حدود ۲.۵ میلیون بشکه در روز بود.

ادامه مطلب در لینک زیر : پادا نیوز

بازدید : 108
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:54

دنبال کردن عادت های نامناسب شستشوی مو می تواند موجب چربی بیش از حد مو و آسیب دیدن پوست سر شود.

به گزارش رکنا ، اگر بدون در نظر گرفتن این که چند بار موی خود را می شویید، با ظاهر و احساس همیشگی چربی در آن مواجه هستید، تولید بیش از حد چربی ممکن است دلیل بروز این شرایط باشد.

انواع مختلف مو مقداری چربی برای تغذیه و حفظ سلامت خود و همچنین محافظت از پوست سر تولید می کنند. اما تولید بیش از حد چربی می تواند به درماتیت سبورئیک، شرایطی که موجب بروز بخش های قرمز و پوسته پوسته روی پوست همراه با شوره سر می شود، منجر شود. درمان درماتیت سبورئیک می تواند دشوار باشد.

موی بسیار چرب می تواند موجب احساس خجالت و کاهش اعتماد به نفس فرد نیز شود.

روش های درمانی مختلفی وجود دارند که بدون از بین رفتن کامل چربی های طبیعی مورد نیاز مو یا تحریک پوست سر می توانند به کاهش چربی مو کمک کنند.

گاهی اوقات، موی چرب به واسطه چربی اضافی که به خوبی پاک نشده است، ایجاد می شود. برخی افراد با موی چرب ممکن است به شستشوی روزانه موی خود نیاز داشته باشند.

شامپو به پاکسازی چربی اضافی کمک می کند و همچنین محصولات مو و مواد زائد دیگر که روی پوست سر انباشته شده و می توانند ظاهر و احساس چرب بودن را به مو ببخشند، پاکسازی کند.

شستشوی بیش از حد مو اغلب می تواند چربی های طبیعی مو را از بین برده و حتی موجب تولید چربی بیشتر توسط مو شود. از این رو، شستشوی روزانه مو برای برخی افراد ممکن است بیش از حد زیاد باشد.

افرادی که با چرب شدن سریع موی سر خود پس از شستشوی آن مواجه می شوند و پوست سر آنها دچار خارش یا تحریک می شود، ممکن است به شستشوی مو خود با تکرر کمتر نیاز داشته باشند. انجام این کار می تواند به متعادل کردن تولید چربی و پیشگیری از چرب به نظر رسیدن مو کمک کند.

دنبال کردن عادت های نامناسب شستشوی مو می تواند موجب چربی بیش از حد مو و آسیب دیدن پوست سر شود.

شما باید ریشه های مو و پوست سر را به آرامی و با مقدار کمی شامپو ماساژ دهید.

از خراشیدن پوست سر یا چنگ زدن مو پرهیز کنید. مالش شدید پوست سر و مو می تواند موجب تحریک و تولید چربی بیش از حد شود.

در انتها، مو و پوست سر را به خوبی آبکشی کرده تا باقیمانده شامپو روی سر باقی نماند.

محصولات نرم کننده مو می توانند موجب انباشت سریع‌تر چربی شده که به ظاهر چرب مو منجر می شود.

محصولات نرم کننده را روی انتهای تارهای مو بمالید تا از خشک شدن آنها پیشگیری شود. پس از استفاده از محصولات نرم کننده، آبکشی مو را به خوبی انجام دهید.

برخی مواقع روز برای شستشوی مو بهتر هستند، از جمله پس از انجام تمرینات ورزشی یا به عنوان نخستین اقدام پس از بیدار شدن از خواب.

شستشوی مو هنگام شب ممکن است به معنای مواجهه با ظاهر چرب مو در صبح روز بعد باشد. انجام تمرینات ورزشی نیز موجب تعریق می شود که می تواند ظاهری چرب و کثیف به مو ببخشد.

شستشوی مو پس از پوشیدن کلاه، کلاه کاسکت یا روسری نیز ایده خوبی است. پوشاندن سر موجب تولید گرما می شود که تعریق پوست سر و به دام افتادن چربی را به همراه دارد.

برخی افراد ممکن است تمایلی به شستشوی روزانه موی خود نداشته باشند یا حتی در صورت انجام این کار با ظاهر چرب مو پس از گذشت مدت کوتاهی مواجه شوند. در این موارد، شامپو خشک ممکن است کمک کند زیرا آثار آن بلافاصله شکل می گیرند.

شامپو خشک چربی اضافه را از مو می گیرد. برای افرادی که در پی جایگزین هایی خانگی هستند، نشاسته ذرت یا پودر نوزاد نیز می توانند اثری مشابه را به همراه داشته باشد.

باید به این نکته اشاره داشت که استفاده بیش از حد از شامپو خشک می تواند احساس وجود شن و کثیفی مو را به همراه داشته باشد. شامپو خشک نباید به عنوان جایگزینی برای شامپو و آب در نظر گرفته شود زیرا به پاکسازی آلودگی و ذرات باقیمانده از پوست سر کمک نمی کند.

استفاده از اتوی مو و سشوار می تواند ظاهر زیباتری به موی شما ببخشد، اما استفاده بیش از حد از آنها می تواند موجب چرب شدن سریع‌تر مو نسبت به زمانی شود که مو به طور طبیعی خشک می شود.

عدم استفاده از اتوی مو و سشوار از مو در برابر آسیب مرتبط با گرما نیز محافظت می کند.

ادامه مطلب در لینک زیر :

پادا نیوز

بازدید : 76
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 14:52

با سلام.به دنیای پارسیان بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز پارسیان بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در پارسیان بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در پارسیان بلاگ سپری نمایید...

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 435
  • بازدید کلی : 2606
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی